DK Handlová pozýva na vedomostný kvíz
XVIII. KULTURÁCKY QUÍZ
nedeľa, 26. november 2023 od 17.00
v DK Handlová
Ak máš chuť zmerať si svoje sily, ale hlavne vedomosti a trošku pokúšať šťastenu, stačí prísť k nám.
Pravidlá:
* štartovné: 2 €/ osoba
* vstupenku pre seba a svoj tím zakúpiš v pokladni DK Handlová, alebo na: www.dk.handlova.sk (vyberieš si svoj stôl)
* vymysli názov svojho tímu (názov tímu nám prezradíš priamo pred kvízom)
* 5 kôl po 10 otázok
* prvé tri družstvá odmeníme
Dátum lokálnej premiéry: 26. november 2023
Všeobecné obchodné podmienky DK Handlová
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
I.
Úvodné ustanovenia
Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) sa vzťahujú na predaj a postup predaja vstupeniek na kultúrne podujatia realizované Domom kultúry mesta Handlová.
II.
Vstupenky
Vstupenka je cenina a potvrdenie umožňujúce jej majiteľovi za poplatok (spravidla jednorazový) vstup na Podujatie, na ktoré bola zakúpená.
Podujatie je kultúrna aktivita, ktorú pripravuje Organizátor. Kultúrne podujatie je spravidla kino podujatie, divadelné podujatie, koncert, festival alebo iná kultúrna aktivita, pripravovaná pre verejnosť.
Organizátor (podujatia) je Dom kultúry mesta Handlová, Námestie baníkov 3, 972 51 Handlová, IČO: 00516465. Na organizáciu podujatia využíva organizátor vlastných zamestnancov a externých spolupracovníkov a spoločnosti.
Vstupenky sú podľa predpisov oslobodené od DPH. Upravovanie, falšovanie alebo kopírovanie vstupeniek je v rozpore s týmito VOP, ako aj príslušnými právnymi predpismi a môže vyvolať administratívnoprávne, ako aj trestnoprávne následky.
Vstupenka bez kontrolného kupónu alebo inak úmyselne alebo neúmyselne poškodená je neplatná a jej majiteľovi nebude po predložení takejto vstupenky umožnený vstup na podujatie, ktorého sa vstupenka týka.
Kúpou vstupenky zákazník berie na vedomie a akceptuje, že:
vstup do hľadiska po začiatku podujatia je zakázaný v prípade, že je na propagačných materiáloch uvedené inak, alebo nejde o podujatie s dĺžkou viac ako tri hodiny; z tohto dôvodu sa odporúča prísť na podujatie s dostatočným predstihom,
počas podujatia je zakázané používanie audiovizuálnych zariadení a mobilných telefónov, s výnimkou podujatí realizovaných v exteriéri,
fotografovanie a výroba audio- a videozáznamu podujatí alebo jeho časti sú prísne zakázané
je zakázané rušiť podujatie, jeho priebeh, účinkujúcich umelcov pri realizácii podujatia, ako aj rušiť iných návštevníkov pred predstavením alebo počas podujatia v priestoroch konania podujatia, najmä, no nielen hlasným rušením podujatia, zvonením mobilného telefónu, nedôstojným a neprístojným správaním alebo iným rušivým konaním zo strany zákazníka pred predstavením alebo počas podujatia,
vstup na podujatie je zakázaný zákazníkovi v stave (najmä, no nielen pod vplyvom návykových, omamných alebo psychotropných látok, prípadne v inom nevhodnom stave), v akom bude rušiť podujatie alebo ak existuje dôvodná obava, že bude rušiť podujatie, jeho priebeh alebo iných zákazníkov v neprimeranom rozsahu,
vstup na podujatie je zakázaný zákazníkovi v prípade, že existuje dôvodná obava, že podujatie alebo prítomnosť zákazníka na predstavení môže mať vplyv na zdravie alebo život zákazníka alebo iných osôb,
je zakázané správanie zákazníkov a návštevníkov v rozpore s dobrými mravmi a/alebo v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ako aj správanie, ktoré zasahuje alebo je dôvodná obava, že by mohlo zasiahnuť do práv a oprávnených záujmov, ako aj cti a dôstojnosti iných zákazníkov alebo návštevníkov, zamestnancov organizátora, účinkujúcich umelcov, ako aj iných osôb.
6. V prípade nedodržania, porušenia alebo v prípade podozrenia na porušenie akejkoľvek z podmienok stanovených týmito VOP, najmä, no nielen, podľa bodu 4 tohto článku VOP alebo v prípade rušenia alebo podozrenia na rušenie priebehu podujatia alebo iných návštevníkov, ako aj v prípade dôvodnej obavy ohrozenia zdravia alebo života osoby – zákazníka alebo iných osôb, ako aj v prípade ohrozenia majetku Organizátora alebo iných osôb, je oprávnený príslušný zamestnanec o osoba poverená zo strany Organizátora nedovoliť alebo zamedziť prístup zákazníka alebo návštevníka na miesto konania podujatia, alebo zákazníka/návštevníka z podujatia a/alebo z priestorov konania podujatia vyviesť, a to pred, ako aj počas trvania podujatia. Týmto nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorá konaním zákazníka vznikla. V prípade, že dôjde k vyvedeniu alebo odopretiu prístupu zákazníka na podujatie z dôvodov porušenia VOP, nemá zákazník nárok na náhradu zakúpenej vstupenky, ako ani na inú náhradu. Organizátor si vyhradzuje právo rovnako nepovoliť prístup do budovy alebo priestorov konania podujatia, ako aj na podujatie v prípade, že ide o zákazníka alebo návštevníka, ktorý v minulosti, a to počas obdobia jedného kalendárneho roka pred nepovolením prístupu zo strany organizátora, preukázateľne porušil VOP, pričom v takomto prípade organizátor vráti cenu vstupenky zákazníkovi, ktorého nevpustil na podujatie v prípade, že si zákazník takúto vstupenku už zakúpil, pričom na inú náhradu zákazník nemá nárok.
7. Kupujúci je povinný pred, počas a po skončení podujatia dodržiavať všetky aktuálne pokyny vydané štátnou a samosprávnou autoritou, ako napr. Ministerstvo zdravotníctva, Úrad verejného zdravotníctva, Krízový štáb a pod. a nesie zodpovednosť za dodržanie týchto opatrení a prípadné škody, ktoré vzniknú v dôsledku zanedbania jeho povinností prevádzkovateľovi (napr. nosenie rúška a pod.). V prípade, že kupujúci počas konania podujatia tieto pravidlá nedodrží, je Organizátor oprávnený vyhostiť ho z podujatia bez náhrady vstupného a iných nákladov spojených s jeho účasťou na podujatí.
8. Predávajúci je povinný rešpektovať nariadenia všetky aktuálne pokyny vydané štátnou a samosprávnou autoritou, ako napr. Ministerstvo zdravotníctva, Úrad verejného zdravotníctva, Krízový štáb a pod. a na viditeľnom mieste zverejniť všetky usmernenia, vedúce k ochrane zdravia účastníkov podujatia, ako aj zabezpečiť úkony na ochranu zdravia v zmysle aktuálnych nariadení štátu a samosprávy.
9. Organizátor si vyhradzuje právo na využitie a manipuláciu kapacity hľadiska pre svoje potreby, pre potreby obchodného a iného charakteru, ako aj v dôsledku nariadení štátnych a samosprávnych autorít.
III.
Nákup, predaj, rezervácie vstupeniek
Vstupenky na podujatia Organizátora možno kúpiť osobne v pokladni pred konaním podujatia, online na stránkach Organizátora www.dk.handlova.sk, www.kino.handlova.sk. Lístky na vybrané podujatia je možné zakúpiť aj prostredníctvom iných partnerov daného podujatia (tzv. ticketingové portály a pod.), sprostredkujúcich predaj vstupeniek.
Vstupenky na vybrané podujatia je možné rezervovať. V prípade rezervácie je zákazník e-mailovou formou upozornený na čas, v ktorom rezervácia exspiruje. Exspiráciou zaniká nárok návštevníka na rezervovanú vstupenku.
Vstupenky je možné rezervovať výhradne elektronicky na stránkach www.dk.handlova.sk, www.kino.handlova.sk.
Bezprostredne po zakúpení vstupenky pri pokladniciach je zákazník povinný prekontrolovať správnosť údajov, neskoršie reklamácie nebudú uznané.
V pokladniciach Organizátora je možná len platba hotovosťou.
Vstupenka je cenina do momentu svojej platnosti (termín podujatia). Platnosť vstupenky končí odohratím podujatia, na ktoré bola zakúpená (okrem prípadu, že dôjde k zrušeniu, alebo zmene podujatia). Akékoľvek upravovanie, kopírovanie vstupeniek je v rozpore s týmito VOP, ako aj príslušnými právnymi predpismi a môže vyvolať administratívno-právne, ako aj trestnoprávne následky.
Zákazník berie na vedomie a bezvýhradne súhlasí, že ním zadané kontaktné údaje môžu byť zaznamenané v systéme za účelom neskoršieho kontaktovania prevádzkovateľom pre marketingové účely Organizátora. Súčasne berie na vedomie a súhlasí, že v prípade opakovanej neprebratej a neodvolanej rezervácie, mu môže byť budúca rezervácia zablokovaná. Rezerváciu je možné odvolať osobne alebo telefonicky v pokladni.
V prípade, že pri kúpe vstupeniek prostredníctvom internetu došlo síce k odpísaniu sumy z účtu zákazníka, ale vstupenky sa nezobrazili, reklamáciu vrátenia peňazí z dôvodu neposkytnutia služby si návštevník uplatňuje v banke, ktorá mu vystavila platobnú kartu, prostredníctvom ktorej platba prebehla.
Kupujúci, ktorý si zakúpi vstupenky prostredníctvom internetu, bez výhrad prijíma všetky ustanovenia týchto obchodných podmienok a je povinný sa nimi riadiť.
IV.
Zľavy zo vstupeniek
1. Zákazník má právo uplatniť si zľavu z cien vstupeniek na vybrané podujatia výlučne osobne v pokladniciach Organizátora, pokiaľ spĺňa podmienky na jej poskytnutie.
2. Pred zakúpením zľavnenej vstupenky je zákazník povinný preukázať sa pre uplatnenie zľavy príslušným dokladom, prípadne ak nie je z predloženého dokladu zrejmé, že ide o osobu oprávnenú na zľavu, aj kombináciou dokladov (napr. potvrdenie o návšteve školy spolu s občianskym preukazom a pod.). Bez príslušnej legitimácie a preukázania nároku na zľavu nebude zľavnená vstupenka predaná. Predloženie príslušných dokladov pre uplatnenie zľavy je dobrovoľné a zahŕňa súhlas dotknutej osoby s predložením takéhoto dokladu a slúži výlučne na preukázanie nároku na uplatnenie zľavy. Príslušným dokladom sa rozumie originál týchto dokladov:
a) študentský/školský preukaz,
b) žiacka knižka,
c) zľavnený predplatený cestovný lístok (tzv. električenka),
d) potvrdenie o návšteve školy,
e) karta Euro<26, ISIC, ITIC,
f) preukaz ZŤP, preukaz ZŤPS,
g) na uplatnenie zľavy pre dôchodcov od 62 rokov je potrebné sa preukázať dokladom preukazujúcim vek alebo status konkrétnej osoby, ktorej vstupenka so zľavou má byť vydaná a ktorá si zľavu uplatňuje s fotografiou predmetnej osoby, napr. platný občiansky preukaz, zľavnený predplatený cestovný lístok (tzv. električenkou) u ostatných dôchodcov (poberateľov predčasného starobného dôchodku) je potrebné sa preukázať rozhodnutím Sociálnej poisťovne o priznaní starobného dôchodku, prípadne zľavneným predplateným cestovným lístkom (tzv. električenkou).
3. Zľavy nie je možné kumulovať, kombinovať a spájať navzájom ani s inými zľavami, ani ich uplatniť na podujatia so zvýhodneným vstupným, ak nie je ustanovené inak.
V.
Iné podmienky
A) Zrušenie, zmena podujatia, výmena vstupeniek
1. V prípade zmeny podujatia má zákazník možnosť navštíviť náhradné podujatie. V prípade akceptácie zmeny zákazníkom sú zakúpené vstupenky platné na náhradné podujatie. Ak zákazník v prípade zmeny podujatia navštívi náhradné podujatie, stráca nárok na vrátenie vstupného, ako aj na náhradu prípadného cenového rozdielu medzi pôvodným a náhradným predstavením.
2. Ak v prípade zmeny podujatia podľa bodu 1 tohto článku zmluvy zákazník nesúhlasí s titulom náhradného podujatia a možnosť návštevy náhradného podujatia nevyužije, má právo vrátiť nepoužité vstupenky, pričom zaplatená/uhradená cena za predmetnú vstupenku mu bude refundovaná v plnej výške, v akej boli zakúpené, alebo požiadať o vystavenie voucheru vo výške predmetnej vstupenky, ktorý bude môcť využiť do konca príslušného kalendárneho roka na iné podujatie Organizátora. Na tento účel je nutné predložiť v pokladnici neporušené vstupenky ako doklad na refundáciu.
3. O vrátenie vstupného výhradne v prípade zrušenia, resp. zmeny podujatia je potrebné požiadať osobne v pokladni od momentu oznámenia zmeny do 30 pracovných dní po plánovanom termíne podujatia. Prípadne je možné požiadať písomne e-mailom na adrese cukan77@gmail.com s uvedením čísla účtu a kódu banky (IBAN, SWIFT/BIC), pričom treba k žiadosti priložiť vstupenky na refundáciu, ktoré kupujúci dostal v emaily.
4. O zrušení a zmene programu informuje Organizátor prostredníctvom svojej webovej stránky a oznamom v pokladni.
5. V prípade zmeny alebo zrušenia podujatia z akéhokoľvek dôvodu nemá zákazník nárok na náhradu iných výdavkov/nákladov v súvislosti s predstavením, na ktoré si zakúpil vstupenku – najmä doprava do miesta/z miesta podujatia, ubytovanie, strava a pod.
6. Zakúpené vstupenky na podujatie nie je možné vrátiť ani vymeniť, ani žiadať za zakúpené vstupenky akúkoľvek inú náhradu alebo zľavu (okrem náhrady v prípade, že dôjde k zrušeniu podujatia zo strany Organizátora).
7. V prípade straty vstupenky Organizátor neposkytuje náhradnú vstupenku.
VI.
Záverečné ustanovenia
1. Tieto Všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 16. 10. 2023.
V Handlovej, 16.10. 2023
Mgr. Silvia Grúberová
primátorka
Všeobecne záväzné podmienky nákupu a rezervácie vstupeniek prostredníctvom internetu, platné v kine Baník DK Handlová.
Všeobecné záväzné podmienky vymedzujú práva predávajúceho (prevádzkovateľ kina) a kupujúceho (zákazník) a platia iba pri kúpe a rezervácie vstupeniek cez internet.
Rezervácia vstupeniek
Zákazník berie na vedomie, že rezervácia je nezáväzná a v prípade, že si vstupenky nevyzdvihne v stanovenom čase pred začatím predstavenia, tak prevádzkovateľ kina môže vstupenky uvoľniť k ďalšiemu predaju bez ďalšieho oznámenia zákazníkovi. Stanovený čas je oznámený zákazníkovi ihneď po ukončení rezervácie v rezervačnom systéme a zároveň zaslaný emailom, pokiaľ bol email správne zadaný. Vstupenky si zákazník môže vyzdvihnúť len v pokladni kina a to oznámením variabilného čísla rezervácie, alebo svojich kontaktných údajov zadaných pri rezervácii. Zákazník môže byť vyzvaný k predloženiu svojich identifikačných dokladov personálom kina za účelom kontroly.
Zákazník berie na vedomie, že súčasne si môže rezervovať vstupenky len na 1 predstavenie. A rezervovať vstupenky na ďalšie predstavenia môže až po ukončení rezervácie, ktorú predtým začal. Pokiaľ zákazník nedodrží tieto pokyny prevádzkovateľ neručí za to jeho rezerváciu, napriek tomu, že zákazník obdrží email o potvrdení rezervácie. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo ne zrušenie takejto rezervácie a to bez oznámenia zákazníkovi.
Zákazník berie na vedomie a bezvýhradne súhlasí, že ním zadané kontaktné údaje môžu byť zaznamenané v systéme za účelom neskoršieho kontaktovania prevádzkovateľom alebo obsluhou kina. A súčasne berie na vedomie a súhlasí, že v prípade opakovanej neprebratej a neodvolanej rezervácie, mu môže byť budúca rezervácia zablokovaná. Rezerváciu je možné odvolať osobne alebo telefonicky v pokladni kina.
Kúpa vstupeniek
Zakúpené vstupenky prostredníctvom internetu môžete vrátiť iba z dôvodu, že sa predstavenie z technických príčin neuskutoční (porucha na technickom zariadení, alebo nebol dodaný film do kina) a to najneskôr pred začiatkom predstavenia a maximálne do 7 dní od ich zakúpenia požadovať za nich zaplatenú finančnú hodnotu. Musíte tak urobiť písomne. Písomná žiadosť musí obsahovať názov predstavenia, dátum a čas, počet vstupeniek a cenu celkom, variabilný symbol platby a číslo účtu, na ktorý má byť zaplatená čiastka poukázaná. Ak žiadosť nebude obsahovať niektorý z uvedených údajov, nebude vybavená.
V prípade, že pri kúpe vstupeniek prostredníctvom internetu došlo síce k odpísaniu sumy z účtu zákazníka, ale vstupenky sa nezobrazili, reklamáciu vrátenia peňazí z dôvodu neposkytnutia služby si musíte uplatniť v banke, ktorá Vám vystavila platobnú kartu, prostredníctvom ktorej platba prebehla. Takéto reklamácie nemôže riešiť prevádzkovateľ kina Dk handlová.
Kupujúci, ktorý si zakúpi vstupenky prostredníctvom internetu, bez výhrad prijíma všetky ustanovenia týchto obchodných podmienok a je povinný sa nimi riadiť.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA:
Uvedené obchodné podmienky sú platné v deň zakúpenia alebo vykonania rezervácie vstupeniek do kina zákazníkom.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.